1 év... urusai

2012.08.06. 23:01

Írok, mert máskülönben felrobbanok. Ezekből pont azok a bejegyzések lesznek, amiket később megbánok. 

2011 augusztus. Az élet furcsa sakkjátékának egyszerre a nyertese és a legnagyobb vesztese lettem.

2011 november. Az élet furcsa sakkjátéka itt kisakkozta nekem, hogy az elmúlt 4 hónapnyi játszma vesztese vagyok, az elvárásokat, reményeket és mindent figyelmen kívül hagyva.

2011 november, 3 nappal később. Ezt a 3 napot tekintsem meg nem történtnek. Minden szép és jó, csak egy kis idő kell.

2012 augusztus. Az élet furcsa sakkjátéka itt kisakkozta nekem, hogy az elmőlt 1 év legnagyobb vesztese vagyok, az elvárásokat, reményeket és mindent figyelmen kívül hagyva. A célegyenesben. Amikor már majdnem minden úgy történt, ahogy azt csak szeretnéd.

2012 augusztus, 2 nappal később. Várom, hátha ez is csak egy 3 napos kandikamera lesz. És ez szánalmas.

Virágnyelven egy év története. Ráadás: G csak ezzel reagálta le: ez olyan én-féle dolog. És igaza van.  

A bejegyzés trackback címe:

https://theperditionchapters.blog.hu/api/trackback/id/tr916221908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Zs. 2012.08.10. 23:37:11

jajmárte... találkozzunk!

ThePerditionChapters 2012.08.12. 16:53:38

Találkozzunk, és ossz nevelő célzatú pofonokat
süti beállítások módosítása